Wykonanie działań informacyjno-promocyjnych dla zadania pn. „Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowo”
Przedmiotem zamówienia jest:
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań informacyjno-promocyjnych dla zadania pn. „Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowo” obejmujących:
- Wykonanie i montaż 4 szt tablic pamiątkowych
- Tablice należy wykonać zgodnie z „Wzorem tablicy” (załącznik nr 1) oraz treścią przekazaną przez Zamawiającego.
- Projekt tablicy należy przesłać w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od przekazania jej treści. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo trzykrotnej korekty projektu.
- Rozmiar tablicy informacyjnej to 80 cm wysokość x 120 cm szerokość.(3 szt) oraz 200 cm wysokość x 300 cm szerokość (1 szt)
- Informacje na tablicy powinny być widoczne i czytelne dla odbiorców.
- Tablica wolnostojąca jednostronna na stalowym stelażu.
- Tablica wykonana z materiałów zapewniających trwałość oraz estetyczny wygląd (np. blacha ocynk lub aluminiowa płyta kompozytowa), odpornych na czynniki atmosferyczne (w szczególności na obciążenie wiatrem), promieniowanie UV, uszkodzenia oraz odpornych na korozję lub odpowiednio zabezpieczone antykorozyjnie.
- Montaż tablicy na stelażu trwale związanych z podłożem, na terenie inwestycji, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Konstrukcja musi zapewnić usztywnienie tablic, uniemożliwiając falowanie blachy. Dolna krawędź tablic powinna się znajdować na wysokości 220 cm od poziomu gruntu.
- Nadruk w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti).
- Tablica powinna być wykonana z materiałów zapewniających trwałość przynajmniej przez 5 lat.
- Publikacja w lokalnej prasie 4 artykułów na temat inwestycji. Każdy z artykułów powinien zawierać informację na temat źródła dofinansowania projektu wraz z wymaganymi logotypami określonymi w Zasadach promocji i oznakowania w POIiŚ 2014-2020, informacje teleadresowe beneficjenta, zdjęcie z inwestycji, opis działań, zadań zrealizowanych w poszczególnych etapach inwestycji. Minimalna wielkość artykułu/modułu reklamowego: 128mm x 145 mm lub 172 mmx108 mm w regionalnej gazecie/tygodniku. Projekt artykułu należy przesłać w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu przed jego publikacją.
- Realizacja i emisja 4 audycji radiowych na temat inwestycji. Każda z audycji powinna zawierać informację czytaną przez lektora na temat źródła dofinansowania informacje teleadresowe beneficjenta, opis działań, zadań zrealizowanych w poszczególnych etapach inwestycji. Każda z audycji/ spotów radiowych powinna trwać minimum 60 sekund. Emisja każdej audycji/spotu w godzinach między 10:00 – 17:00 w wybranym przez Zamawiającego dniu tygodnia w lokalnej rozgłośni radiowej. Projekt audycji należy przesłać w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu.
- Realizacja i emisja 4 audycji telewizyjnych na temat inwestycji. Zasięg emisji na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Każda z audycji/ spotów radiowych powinna trwać minimum 60 sekund. Zamawiający dopuszcza audycję w formie filmu reklamowego bądź pokazu slajdów w godzinach poza prime-timem. Bez względu na formę audycji powinny się w niej znaleźć informację na temat źródła dofinansowania projektu wraz z wymaganymi logotypami określonymi w Zasadach promocji i oznakowania w POIiŚ 2014-2020 , informacje teleadresowe beneficjenta, opis działań, zadań zrealizowanych w poszczególnych etapach inwestycji. Projekt audycji należy przesłać w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu.
- Termin wykonania zamówienia
- Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy;
- Zakończenie: 24 listopad 2023 r z uwzględnieniem harmonogramu:
- Do 15 kwietnia 2023 r: 1 artykuł prasowy, 1 audycja radiowa, 1 audycja telewizyjna
- Od 1 do 30 czerwca 2023: 1 artykuł prasowy, 1 audycja radiowa, 1 audycja telewizyjna
- Od 15 sierpnia do 15 września2023 r: 1 artykuł prasowy, 1 audycja radiowa, 1 audycja telewizyjna
- Od 1 do 24 listopada 2023 r: 1 artykuł prasowy, 1 audycja radiowa, 1 audycja telewizyjna, wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
- Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert. - Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Miejsce oraz termin składania ofert
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11 – 700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres: g.wozniak@mragowo.um.gov.pl do dnia 07.03.2023 r. do godz. 10.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.03.2023 r. o godz. 10.30.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ceny
- Kryterium oceny:
- Cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- Waga kryterium – 100%
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 dalej „RODO”) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miasto Mrągowo z siedzibą
w Mrągowie, (adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60 A), reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie zgody. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z zawarciem i realizacją umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679. Przetwarzanie danych na podstawie zgody – art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania zawartej umowy oraz po zakończeniu obowiązywania tej umowy przez okres wskazany w przepisach szczególnych, w tym przez okres 3 lat wymagany do dochodzenia roszczeń. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, będą one przechowywane do momentu jej wycofania.
5. Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
6. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych o ile odpowiedni przepis prawa nie stanowi inaczej;
- sprostowania swoich danych osobowych o ile odpowiedni przepis prawa nie stanowi inaczej;
- żądania usunięcia swoich danych osobowych o ile odpowiedni przepis prawa nie stanowi inaczej;
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych o ile odpowiedni przepis prawa nie stanowi inaczej;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
- jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody podanie danych jest dobrowolne.
8. Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
- Dodatkowe informacje
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnieni są pracownicy Referatu Budownictwa, Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Mrągowie: Grzegorz Woźniak tel. (89) 741-90-46.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Zaproszenie
- Formularz ofertowy
- UMOWA- projekt
- Oświadczenie wykonawcy
- zał nr 1 - Wzór tablicy
- Pytania i odpowiedzi